Välkommen till min nya blogg!

 

Om man har ett skri(v)ande behov av att uttrycka sig, vare sig det gäller trams, allvar, drömmar eller allmänt schwammel, vad gör man då? Jo, man gör som jag, startar en blogg. Att den heter "saltatochkryddat" betyder inte att den kommer att handla om mat och recept, utan är bara, helt enkelt, en gardering om att jag ibland kanske, men bara kanske, kan komma att överdriva och inte alltid bör tas på allvar.

Jag heter Maude, bor i Skellefteå, My hometown, är gift med Staffan och har två barn med respektive, fyra barnbarn, två bonusbarn, varav ett med respektive och ett bonusbarnbarn. Bli inte förvånad om de kommer att dyka upp här lite då och då.

Så - har du hittat hit är du hjärtligt välkommen! Hoppas du hittar en anledning till att stanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0