Ett rent hälsicke!

(null)

Nej, jag har inte stavat fel. Jag hade faktiskt kunnat skriva hälvete också, utan att det hade varit direkt fel.
Att jag dessutom lägger ut en bild på en del av min fot, säger väl hur illa det är. Eller hur, Karin Långdahl?
Det finns inte en behandling som jag inte har gått igenom, från kortison och elakupunktur till gips, för att bli av med smärtan bakpå hälen och upp till knävecket. Ingenting hjälper.
Jo, att klaga hjälper lite. Sådärja, nu känns det bättre. Det är HÄLsosamt att få pysa ut lite frustration då och då. Men jag törs inte tänka på försäkringskassans handläggare som får mer i lön, ju fler avslag på sjukskrivning de rapporterar in, för jag sa att det är bra att pysa ut LITE frustration åt gången. Inte explodera.
Jag har diagnosticerats med "pre-diabetes" och förutom att undvika socker, ska jag ta promenader på minst 30 minuter, helst varje dag. Jo, tjena.
Om Skellefteå AIK får lika motigt i matchen mot Växjö i kväll, som jag har det, då kan vi HÄLsa hem! Men så bli det naturligtvis inte. När det kommer till finalspel, känner vi inte av några smärtor. Så passa dig, Rahimi, för att göra nåt fult mot nån av våra spelare! 
So, come on, Boys, let’s give them häl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0