Nyårshälsning från akuten

(null)

Hej alla glada! Firar ni? Det gör ni rätt i, i så fall!
På tal om fall så förbannar jag just nu vädret och dom som bestämmer om det!
I stället för att måla naglarna med glittrande lack, sitter jag på akuten och är lack 😞
"Skulle bara" gå till garaget för att tvärfara och köpa en blomma. Hade inte ens bråttom. Ett hårt istäcke låg ovanpå asfalten och överst låg det sand och smågrus. Nej, fel, av mig, överst låg jag! 
Och nu sitter jag här. Hitskickad av 1177. Undrar om vi ska vara här till nästa år. Vi, för nu har Staffan kommit för att hålla mig sällskap ♥️ 
I Medle väntar festmat och festklädda, festliga människor. Här väntar folk i alla åldrar som hostar, haltar, hurvas, håller om varann och har ont. Men ingen klagar. Jag tror att alla är tacksamma över att vi ändå har den sjukvård vi har och en vårdpersonal som inte ger upp. 
Tjosan! Det nös vi på. Åtminstone två av mina medväntande, exakt samtidigt. 
Hörni, ni goa, gulliga, fina människor som läser min blogg; Ett supergott nytt år önskar jag er med en speciell önskan: Var försiktiga där ute!
Kärlek🥰

Kommentarer
Postat av: Ing-Marie Westerman

Älskade kära , ta det lugnt, låt De kunniga ta hand om Dig en stund o njut sen in det nya lugna året kram Ima

2019-12-31 @ 16:48:04
Postat av: Medina Sabic

Aj aja aj! Ta hand om dig! Själva tappade jag en hylla på foten idag när vi flyttade så själv ligger jag med is på foten...

2020-01-01 @ 16:14:58
URL: http://medinasabic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0